top of page

מה ההבדל בין חמאת קוקוס טבעית לשמן קוקוס?

אם אתם מהמכורים לשמן קוקוס ומכירים את יתרונותיו הבריאותיים, בטוח תרצו להכיר גם חמאת קוקוס טבעית.

מה ההבדל בין חמאת קוקוס טבעית לשמן קוקוס?

שניהם עשויים מ'בשר' הקוקוס (החלק הלבן), בעוד ששמן קוקוס הוא רק שמן, חמאת הקוקוס היא טחינה של כל בשר הקוקוס ומכילה, בתוספת ל65% שמן קוקוס, ערכים תזונתיים שאין לשמן קוקוס!

כף חמאת קוקוס (15 גר) מכילה בנוסף ל10 גר שמן קוקוס, גם 2.6 גר סיבים תזונתיים, 1.05 גר חלבון, 1 גר סוכר ושפע ויטמינים ומינרלים.

הבדלים קולינריים - שמן קוקוס טוב לטיגון, לעומת חמאת קוקוס שמתאימה למגוון שימושים רחב מאד - החל משדרוג תבשילים, רטבים ומרקים, דרך מאכלים טריים ועד ל"מתוקים" ללא אפייה (פירוט שימושים בפוסט שפרסמתי "עבודה עם חמאת קוקוס טבעית").

ההבדל בין שמן קוקוס לחמאת קוקוס הוא בדיוק ההבדל בין שמן שומשום לטחינה – שניהם מהשומשום – שמן השומשום הוא 'סחיטת' השמן מהשומשום, וטחינה היא טחינת כל הגרעין.

האם אפשר להחליף במתכון חמאת קוקוס בשמן קוקוס? השאלה היא לאיזה שימוש, ראו שימושים בחמאת קוקוס בפוסט נפרד שפרסמתי ("עבודה עם חמאת קוקוס טבעית"), אם יש ספקות – נשמח לעזור ! )

יתרונות בריאותיים – לשמן קוקוס ולחמאת קוקוס יתרונות בריאותיים ותכונות דומות. מי ש'לוקח' כף בשמן קוקוס ביום יהיה לו, מן הסתם, יותר טעים ונעים לאכול חמאת קוקוס.

יתרונות קוסמטיים - חמאת קוקוס, כמו שמן קוקוס, נפלאה לעור, ובנוסף חמאת קוקוס נהדרת למריחה על עור יבש במיוחד

מאמרים

חמאת קוקוס ושמן קוקוס, מאמר מאת: דיווד וולף מחבר הספר "סופרפוד"

פוסטים נבחרים
פוסטים אחרונים
bottom of page